Inima din aliaj inoxidabil

Astăzi o să încerc sufletul

Meu nou, modern/cumpărat

Pe un pumn de monezi

De la magazinul din centru

Prietenii mei sînt garantaţi

într-un prospect frumos

Colorat/pentru un an de zile

Şi pentru acelaşi an

De nopţi.

 

Li s-a făcut instructajul

într-un birou cu pereţi

Din sticlă şi oţel;

          Privesc în aceeaşi oglindă

          Cum semnează contractele

          În timp ce responsabilul de suflete

          Îmi şopteşte suav despre avantajele

          Sistemului de poziţionare globală

          Încorporat.

 

Buteliile groase de şampanie

Aruncă salve de dopuri

În onoarea noului meu suflet.

          Modern, cu patru uşi

          Şi cu diagonală maximă.

Afară, personalul specializat

În salopete mătăsoase de protecţie,

Deşurubează vechiul meu suflet

Şi aşează în cutii de carton reciclabil

          Prietenii de anul trecut.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Crucişătorul de iluzii

Ziua de plumb